ورقه نتیجه ها گوگل بوسیله Mediative
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت


ورقه نتیجه ها گوگل بوسیله Mediative در سال 2014 چک و تاثیر آن بر خوی کاوش کنندگان گزینه بازبینی قرار گرفت. در سپتامبر سال 2014، Mediative پایانی پژوهش ها خویش با اسم بررسی برگه حاصل موتور جستجوی گوگل (Search Engine Result Page) و تاثیر آن بر کردار کاوش کنندگان را منتشر کرد. درین مطالعه با استعمال از گوگل یکسری سوال از کاوش کنندگان پرسیده شد. برای مثال از آن‌ها سوال شد فرض فرمایید شما می‌خواهید از تورنتو به ونکوور بروید و با به کار گیری از گوگل، یک کمپانی را در تورنتو بیابید. کاوش کنندگان صرف لحاظ از کلمه ها جستجویی که به کار گیری نمودند، تمامی از کاغذ نتیجه ها یکسانی برخوردار شدند.

Mediative با این تحقیق در حیث دارااست بداند که مردم در کجا از ورقه نتیجه ها گوگل به کار گیری می‌نمایند، چه محلهایی بیشترین کلیک و کدام نصیب کاغذ نتیجه ها بیشترین بازدید را دارااست و اینکه چه طور یک کلیک روی لیست میتواند تعریف و تمجید مختصات گوگل را تغییر تحول دهد.

Mediative اخذ که ورقه حاصل گوگل در ده سال های پیشین تکامل یافته میباشد به نحوی که یوزرها موتورهای کاوش، برگه را پیشین از کلیک، نسخه برداری (رویت کرد کلی از آن در ذهنشان تثبیت می‌گردد) می‌نمایند.

درسال 2005 وقتی که او‌لین نتیجه ها مطالعات ردیابی دیده از Mediative منتشر شوید، بیان شد که اکثر اوقات اشخاص در جستجوی خویش از یک الگوی مثلثی مختص تبعیت می نمایند. آن‌ها وقتی که یک ورقه فیض گوگل گشوده میشود، نخست به سمت چپ بالا یعنی مکانی که لیستها در آنجا قرار گرفته میباشد نگاه میکنند و بعد از آن به طور افقی تحت میایند و ادامه مطالب را می‌خوانند. این محدوده که سبب ساز تمرکز نگاه ها میگردد، \"مثلت طلایی\" گوگل نامیده میشود. طبق حاصل این مطالعه، در صورتی‌که سایت شما در‌این مثلث نباشد، بخت شما برای اینکه به وسیله یک کاوش کننده چشم شود، کاهش می‌یابد.

 

البته نتایجی که در ابتدا نشان داده میگردند، مدام در آنجا باقی نمی مانند، به این جهت کاوش کنندگان تلاش مینمایند که از سایر محدوده های کاغذ سود نسخه برداری کنند و سعی مینمایند شایسته ترین لیست تارنما ها را که طبیعی می‌باشند (تبلیغاتی نباشند) پیدا کنند. لیستی که پیش از این در سکو اولیه قرارداشته میباشد، ممکن میباشد به ذیل کاغذ جابجا شود در حالی که بیشترین نرخ کلیک، علی رغم ورود لینک و پیوند های نو که سبب تغییردر وضعیت شده‌است، هنوز نگهداری شده میباشد.

ورود دستگاه های گوشی سبب شده‌است که کاوش کنندگان، نسخه برداری خویش را به طور عمودی به جای افقی انجام دهند. آنان سریع ترین طریق را کاوش می‌نمایند تا بتوانند لیستهای خویش را سریعتر مشاهده کنند.

یکی مطرح ترین تغییرات برگه حاصل گوگل از 9 سال پیش تا کنون این بوده میباشد که گوگل تلاش می نماید اشخاص را روی کاغذ حاصل خویش تا برهه زمانی هنگامی که قادر است متوقف کند.

یک نمونه دراین باره گراف علم میباشد. طبق مطالعات Mediative، وقتی که کاوش کنندگان به عنوان مثال عبارت \" آب وهوا درNew Orlean \" را کاوش مینمایند، ورقه نتایجی که ارائه می‌شود، نشان می‌دهد که دقیقا آنان دنبال چه چیزی می باشند. از کمپانی کنندگان مراد شد که روی لینکی که گمان می نمایند به نیاز اطلاعاتی آنان نزدیک است کلیک کنند حتی در حالتی که کلیک نمیکنند آن را گزینش کنند. نتیجه ها این بازنگری بعداز به وجود وارد شدن گراف علم، نشان داده میباشد که 80% مردم به ورقه نتیجه ها نگاه می‌کنند البته تنها 44% کلیک مینمایند. هنگامی که گوگل بتواند جواب صحیح و جامعی را به کاوش کنندگان ارائه دهد، تعداد لینک و پیوند های بالایی تا 36% کاهش می‌یابد (اما با استعمال گراف علم) البته در چهره نبودن این گراف تعداد کلیک به 80% ارتقا میدهد.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: